پاسخ تند همسر ایکاردی به کنایه های طرفداران اینتر

به گزارش مجله سرگرمی، مائورو ایکاری، همسر و مدیر برنامه های مهاجم اینتر به کنایه های بعضی طرفداران اینتر واکنش تندی نشان داد.

پاسخ تند همسر ایکاردی به کنایه های طرفداران اینتر

به گزارش خبرنگاران، بعد از اینکه بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی گرفته شد، این بازیکن به دلیل دردی که از ناحیه زانوی راست خود داشت، در بازی مقابل راپیدوین اتریش در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا و بازی با سامپدوریا در رقابت های سری A ایتالیا، اینتر را همراهی نکرد. در حالی که طرفداران متعصب اینتر هم مهاجم آرژانتینی خود را به نوعی بایکوت و با انتشار بیانیه ای اعلام نموده اند بازیکنی که تنها به فکر پول است را نمی خواهند، بعضی نیز در شبکه های اجتماعی ایکاردی 26 ساله را مورد تمسخر قرار داده اند و معتقدند او به خاطر دریافت بازوبند از وی برای اینتر بازی ننموده است.

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در پاسخ به کنایه های بعضی طرفداران نوشت: همین حالا این مزخرفات را تمام کنید! مائورو همواره برای اینتر بازی نموده، حتی زمانی که در بهترین فرم و شکل خود نبوده است. یادم می آید پیش از بازی با لاتزیو پزشک تیم توصیه ای برای بازی کردن به ایکاردی ننموده بود اما او در آن بازی و در لیگ قهرمانان هم برای اینتر به میدان رفت.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13168

به "پاسخ تند همسر ایکاردی به کنایه های طرفداران اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند همسر ایکاردی به کنایه های طرفداران اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید