وقتی ماهی ها طعمه تکنولوژی تشخیص چهره می شوند ، سریع ترین راه چاره شناسایی بیماری های خطرناک دریایی

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد تکنولوژی تشخیص چهره تنها برای نسان ها کاربرد ندارد و حتی حیوانات نیز با این تکنولوژی قابل رصد و ارزیابی هستند.

وقتی ماهی ها طعمه تکنولوژی تشخیص چهره می شوند ، سریع ترین راه چاره شناسایی بیماری های خطرناک دریایی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، شرکت سرشناسCermaq که به عنوان غول ماهیگیری نروژ شناخته می گردد، برنامه ریزی نموده تا از تکنولوژی تشخیص چهره در پرورش ماهی ها استفاده کند تا هر نوع ماهی مبتلا به بیماری را شناسایی کند.

بگسترش برخی بیماری های دریایی در پرورش ماهی هایی که به طور تخصصی ماهی قزل آلا فراوری می نمایند، یک مشکل بزرگ است که می تواند به فروش سالیانه صنعت ماهی در دنیا 1 میلیارد دلار آسیب بزند.سیستم Cermaq از دوربین هایی که برای اسکن سه بعدی فعال شده اند استفاده می نماید و به خاطر داشتن الگوی لکه های اطراف چشم های ماهی، دهان و زخم ها، به ماهیهای قزل آلای سالم می رسد. بنابراین اگر ماهی قزل آلا دارای بیماری های خاص باشد به سرعت شناسایی و درمان شده یا معدوم می گردد.

در حالی که ممکن است صنایع شیلات تشخیص چهره را به عنوان راهی برای افزایش فراوری استفاده نمایند، این روش در برخی افراد باعث نگرانی های امنیتی شده است.

جالب است بدانید که . Cermaq تنها شرکتی نیست که تکنولوژی تشخیص چهره را برای حیوانات آزمایش می نماید. پیش از این از این تکنولوژی برای شناسایی گاوها برای افزایش فراوری شیر استفاده شده است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4596

به "وقتی ماهی ها طعمه تکنولوژی تشخیص چهره می شوند ، سریع ترین راه چاره شناسایی بیماری های خطرناک دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی ماهی ها طعمه تکنولوژی تشخیص چهره می شوند ، سریع ترین راه چاره شناسایی بیماری های خطرناک دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید