مکوندی: کادر فنی تمایلی به دعوت من نداشت، اخلاقشان بعد از بازی های آسیایی با من فرق کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وزنه بردار ملی پوش ایران گفت: کادر فنی تمایلی به حضور من در اردوی تیم ملی نداشت و من با پافشاری شورای فنی به اردو دعوت شدم و زمانی هم که مصدوم شدم، مربیان به من توجهی نکردند.

مکوندی: کادر فنی تمایلی به دعوت من نداشت، اخلاقشان بعد از بازی های آسیایی با من فرق کرد

علی مکوندی در گفت وگو با خبرنگاران درباره ترک اردوی تیم ملی وزنه برداری و اینکه مربی تیم ملی گفته اگر او را نمی خواستند به اردوی دعوت نمی کردند، بیان نمود: من با دعوت کادر فنی به اردوی تیم ملی نرفتم بلکه پافشاری شورای فنی بود که من به اردوی تیم ملی بیایم و کادر فنی تمایلی نداشت. حتی دو سه روز اول اردو که آسیب دیدگی داشتم برای کادر فنی مهم نبود.

او ادامه داد: من دچار مصدومیت از ناحیه کمر و بغل پا گردیده بودم و زمانی که خورشیدی مربی تیم ملی از من خواست حرکتی را انجام دهم به او گفتم نمی توانم و کمرم درد می نماید که به من گفت به خوابگاه بروم. زمانی هم که خواستم با او صحبت کنم، انگار از قبل می دانست که می خواهم از اردو بروم و به من گفت به خانه بروم و برای لیگ تمرین کنم.

مکوندی در پاسخ به این پرسش که اگر مسئله ای داشته چرا با برخواه سرمربی تیم ملی مطرح نکرده است تاکید نمود: او پس از تمرین سریع می رود و اصلا اجازه نمی دهد که با او صحبت کنیم. من زمانی که فکر کردم که از اردو بروم یا نه، با وزنه برداران بزرگ تیم مانند براری و سهراب مرادی صحبت کردم و در نهایت احساس کردم که روحیه و انگیزه خوبی ندارم و کمرم هم درد می کرد. از این رو از اردو بروم بهتر است. اگر می ماندم و مصدومیتم تشدید می شد چه کسی می خواست جوابگو باشد؟ چرا که مربیان اصلا به من توجهی نمی کردند.

وزنه بردار دسته 89 کیلوگرم ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می نماید اگر مربیان به او بی توجه بودند به دلیل نتیجه نگرفتنش در بازی های آسیایی بوده است، توضیح داد: به نوعی درست است چرا که هنوز بحثش وجود دارد و بعد از مسابقه اخلاق مربیان با من خیلی فرق کرد. البته من قبل از اینکه بروم به مربی تیم ملی گفتم در فینال لیگ برتر وزنه می زنم و سایر وزنه برداران دیگر تیم ملی هم وزنه می زنند و هر کدام بهتر بودیم، آن را به اردوی تیم ملی دعوت نمایند. من برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا 2019 برنامه دارم و وزنه هایی خواهم زد که دیگر کسی نتواند اما و اگر بیاورد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3299

به "مکوندی: کادر فنی تمایلی به دعوت من نداشت، اخلاقشان بعد از بازی های آسیایی با من فرق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکوندی: کادر فنی تمایلی به دعوت من نداشت، اخلاقشان بعد از بازی های آسیایی با من فرق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید