پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای خرید محصولات فناورانه حوزه پزشکی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اولین محصولی را که فناوران و صاحبان ایده استان در حوزه پزشکی طراحی و فراوری می نمایند، خریداری می کنیم.

پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای خرید محصولات فناورانه حوزه پزشکی

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین صومی درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی، اظهار کرد: از غرفه ها و بخش های مرتبط با رشته های پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بازدید کردیم، دیدن جوانان و صاحبان ایده ای که بدون هیچ چشم داشتی در راستای ارتقای فناوری و دانش کشور گام بر می دارند، برای ما بسیار جالب توجه و تحسین برانگیز است.

وی در خصوص حمایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شرکت های دانش بنیان و صاحبان ایده، تاکید نمود: این دانشگاه علاوه بر اینکه به صورت نرم افزاری و سخت افزاری به شرکت های دانش بنیان کمک می نماید، اولین محصول مرتبط با رشته های پزشکی را که شرکت های دانش بنیان طراحی و فراوری می نمایند، خریداری نموده و به صورت آزمایشی به کار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه نمود: بر این باور هستیم که با خرید این محصول حداقل می توانیم هزینه های اولیه این شرکت ها در حوزه فراوری محصول را تامین کنیم و این خود می تواند کمک بزرگی در ابتدای راه این فناوران باشد.

صومی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 20 شرکت دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی به ثبت رسیده است، اعلام کرد: ما با هدف افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان، شورای فناوری متشکل از اساتید را با انگیزه حوزه فناوری دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سایر دانشگاه های مرتبط ایجاد نموده ایم.

وی ادامه داد: این کار با هدف هم افزایی اساتید و صاحبان ایده شکل گرفته است تا بتوانیم با برگزاری رویدادهایی فناورمحور احتیاجسنجی نموده و به صاحبان ایده در راستای فراوری محصولات مورد احتیاج در حوزه پزشکی کمک رسانیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5913

به "پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای خرید محصولات فناورانه حوزه پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای خرید محصولات فناورانه حوزه پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید