نوروزی در تیم مذاکره کننده استقلال با طلبکاران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، تمام طلبکارانی که برای مذاکره به باشگاه استقلال می روند در نشست های خود با مسئولان این باشگاه با چهره ای بی ربط با مسائل مالی و مدیریتی روبرو می شوند. این شخص دکتر امین نوروزی است که گفته می شد به دلیل اختلاف هایی که با مدیران سابق باشگاه استقلال داشته عطای همکاری با باشگاه را به لقایش بخشیده است. نوروزی اما پس از روی کار آمدن فتحی دوباره در باشگاه استقلال فعال گردیده و حتی در نشست با طلبکاران نیز حضور چشمگیری دارد.

نوروزی در تیم مذاکره کننده استقلال با طلبکاران

سرتیم پزشکی استقلال حتی در چانه زنی با طلبکاران نیز مشارکت چشمگیری دارد و به گفته شاهدان عینی کوشش زیادی به نفع باشگاه استقلال از خود به خرج می دهد تا شاید قدری از میزان طلب انباشته باشگاه استقلال به بازیکنان و مربیان سابق کاسته گردد. اینکه فتحی از نوروزی به عنوان یکی از اعضای مذاکره نماینده با طلبکاران استفاده نموده شاید در ظاهر تصمیم عجیبی به نظر آید اما تا کنون که حضور نوروزی به خوبی جواب داده و بسیاری از بازیکنان و مربیان که سال ها زیر نظر نوروزی مصدومیت های خود را رفع نموده اند، بخش اعظمی از طلب های خود را به باشگاه بخشیده اند.

در واقع حضور نوروزی باعث گردیده خیلی ها با دیدن او در نشست ها در رودربایستی های اخلاقی قرار بگیرند و با دریافت چک هایی که از لحاظ عددی با طلب اولیه شان فاصله زیادی دارد، باشگاه را ترک نمایند. این حربه در کنار استفاده از افرادی همچون نصر الله عبدالهی و اصغر حاجیلو موجب کاهش چشمگیر بدهی های استقلال گردیده است. البته برای رضایت طلبکاران بودجه ای هم تامین گردیده اما مبالغی که به طلبکاران داده می گردد هرگز آن چیزی نیست که در قرار داد فی مابین وجود دارد. به هرحال هرچه هست ماجرای دکتر نوروزی در نشست با طلبکاران فعلا به نفع استقلال بوده و حتی خود فتحی هم که در این جلسات حاضر می شود نتوانسته به اندازه نوروزی، عبدالهی و حاجیلو در کاهش بدهی های استقلال تاثیر بگذراد.

10-350

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2257

به "نوروزی در تیم مذاکره کننده استقلال با طلبکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی در تیم مذاکره کننده استقلال با طلبکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید