نصر: من سرمربی سپیدرود هستم نه کریمی!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی سپیدرود رشت می گوید او تا بازی با استقلال خوزستان عهده دار مسئولیت فنی تیم است و بعد از آن علی کریمی راهنمایی تیم را برعهده می گیرد.

نصر: من سرمربی سپیدرود هستم نه کریمی!

به گزارش خبرنگاران، محسن نصر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: همه وضعیت سپیدرود را می دانید. تیم نتایج خوبی نگرفته است. من تیم را در اختیار گرفتم اما دست تنها بودم. تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم. وضعیت روحی بازیکنان بهتر است و خودمان را از پیش باخته نمی دانیم.

او اوامه داد: فوتبال رشت سال هاست با مشکل مالی روبرو است. تا وقتی اسپانسر و کارخانه قوی نداشته باشیم، مشکل داریم. نام بزرگ سپیدرود می تواند درآمدزایی کند اما مدیری وجود ندارد که این کار را انجام دهد.

نصر اضافه کرد: همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند. درست است که استقلال خوزستان یک باخت داشته است. ما استقلال را بررسی کردیم و نقاط ضعف را می دانیم ولی باید قبول کنیم من سه جلسه با بازیکنان کار کردم. در این مدت باید روی کار بدنی، روحی و نقاط ضعف حریف کار می کردیم. کسی نمی تواند در سه جلسه کاری کند. با این وجود این نوید را به هواداران می دهم که برای کسب امتیاز وارد زمین مسابقه می شویم.

او درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی سپیدرود گفت: آقای کریمی یک برند هستند. سال گذشته سرمربی بودند و تیم را حفظ کردند. او محبوب و مشهور است. من از بازیکنان سابق سپیدرود هستم. مدیران به آقای کریمی احترام گذاشتند و من هم احترام می گذارم. در این بازی من مسئولیت تیم را بر عهده دارم. من سرمربی تیم هستم و بعد از بازی مسئولیتم تمام می گردد. از بازی بعد آقای کریمی تیم را بر عهده می گیرد. تلاشم این است ماموریتم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1453

به "نصر: من سرمربی سپیدرود هستم نه کریمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصر: من سرمربی سپیدرود هستم نه کریمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید