محمودی: تراکتور اگر مثل نیمه اول بازی می کرد، استقلال نمی توانست گل بزند، این تیم با جدایی یک نفر بالا و پایین نمی شود

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت باشگاه تراکتور تبریز معتقد است که این تیم در نیمه نخست دیدار با استقلال بهترین بازی فصل خود را انجام داده است.

محمودی: تراکتور اگر مثل نیمه اول بازی می کرد، استقلال نمی توانست گل بزند، این تیم با جدایی یک نفر بالا و پایین نمی شود

کاظم محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی فوتبال گفت: تبریک می گویم به همه مردم آذربایجان، این حداقل کاری بود که تیم می توانست برای هواداران انجام دهد. به زنوزی هم تبریک می گویم، در این دو سال که او برای تیم زحمت کشیده است، این کمترین حق او و باشگاه بود؛ انشاءالله قهرمانی لیگ و آسیا.

وی ادامه داد: تراکتور در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و به نظرم بهترین بازی خودش در این فصل را انجام داد. تراکتور خوب دفاع کرد و ضد حمله زد. بازیکنان تأثیرگذار این تیم هم در این بازی خودشان را نشان دادند. با شروع نیمه دوم استقلال تغییراتی در سیستمش ایجاد کرد و با اضافه شدن مطهری، فشار زیادی روی دروازه تراکتور آورد و به همین دلیل شاگردان الهامی عقب نشینی کردند. گل هایی هم که تراکتور دریافت کرد به خاطر همین عقب نشینی بود و اگر بازی نیمه اول را ادامه می داد، آن گل ها را نمی خورد. در هر صورت خدا را شکر این بازی به نفع تراکتور تمام شد.

پیشکسوت باشگاه تراکتور در مورد شایعه جدایی بعضی بازیکنان تأثیرگذار تراکتور از جمله حاج صفی، دژاگه و شجاعی توضیح داد: نه برای کسی خاص، هر کسی که اسمش را می برید برای خودشان بازیکنان موفقی هستند، ولی تیم هایی مثل تراکتور که هواداران بی شماری دارند با یک اسم بالا و پایین نمی شوند. اگر این بازیکنان بروند، بازیکنان دیگری هستند که جای آن ها را می گیرند و این راه ادامه دارد. تراکتور به یک نفر تکیه نمی کند و مطمئنم این راه ادامه دارد.

محمودی درباره نتایج تیم الهامی با تیم تراکتور نیز، عنوان کرد: من بعضاً انتقاداتی به الهامی داشتم و به نظرم این تیم در بعضی بازی ها در حد نام تراکتور نبود، مخصوصاً پس از ایام کرونا، البته می دانم مشکلاتی وجود داشت. قطعاً برای این قهرمانی زحماتی کشیده شده است، البته پس از اینکه زنوزی از مسافرت بازگشت، شخصاً وارد عمل شد و تیم را جمع و جور کرد. الهامی و زنوزی دست شان درد نکند.

وی در مورد اینکه گفته می شود امکان دارد ساکت الهامی با وجود قهرمانی در جام حذفی از تیم کنار گذاشته شود، گفت: در جریان اتفاقات باشگاه نیستم اما مطمئناً هیئت مدیره و زنوزی بهترین تصمیم را در این مورد خواهند گرفت. نظر من تأثیرگذار نیست و شاید با نظر هیئت مدیره و مالک باشگاه فرق کند. آنها بهترین تصمیم را خواهند گرفت. حالا اگر قرار است تغییراتی باشد، باید تصمیم درست و حسابی گرفته شود تا تیم ضربه نخورد. در تراکتور شخص مهم نیست و مهم برنامه ریزی برای باشگاه است. هر کسی که می آید باید برنامه ریزی باشگاه را ادامه دهد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108255

به "محمودی: تراکتور اگر مثل نیمه اول بازی می کرد، استقلال نمی توانست گل بزند، این تیم با جدایی یک نفر بالا و پایین نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: تراکتور اگر مثل نیمه اول بازی می کرد، استقلال نمی توانست گل بزند، این تیم با جدایی یک نفر بالا و پایین نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید