لزوم همکاری دستگاه ها برای بهره برداری از کارخانه سیمان دهلران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بیش از یک دهه از شروع عملیات اجرایی احداث کارخانه سیمان دهلران می گذرد ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

لزوم همکاری دستگاه ها برای بهره برداری از کارخانه سیمان دهلران

وی اضافه کرد: این مجموعه صنعتی هم اکنون در مراحل نهایی افتتاح قرار گرفته و همه باید کوشش کنیم هرچه سریع تر این مجموعه که می تواند در رونق بیش از پیش منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد، به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام با اشاره به مسائل ایجاد گردیده این کارخانه با بانک ملت گفت: با همکاری مجموعه بانک ملت امیدواریم زمینه پرداخت دوباره تسهیلات به این مجموعه برای برطرف نیازهای اعتباری فراهم گردد.

سلیمانی دشتکی همچنین به موضوع راه اندازی باغ پرندگان در محدوده بوستان چغاسبز شهر ایلام اشاره نمود و یادآور شد: راه اندازی این مرکز توریستی که می تواند در افزایش روحیه نشاط و شادابی در مرکز استان معین نماینده باشد، باید از سوی دستگاه های مسئول پیگیری و دنبال گردد.

وی اضافه کرد: عزم دولت بر تکمیل پروزه های نیمه تمام و بویژه طرح هایی است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند پس باید این پروژه ها در اولویت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام نیز در این جلسه گفت: تبصره 19 و آیین نامه اجرایی آن ظرفیت بسیار خوبی برای واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی است که دستگاه ها باید به آن توجه نمایند.

ایوب درویش ابراز داشت: برخی پروژه ها بیش از 2 دهه است که عملیات اجرایی آنان شروع گردیده اما هنوز به بهره برداری نرسیده اند و با متروکه شدن این پروژه ها منابع مالی به هدر می رود.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3005

به "لزوم همکاری دستگاه ها برای بهره برداری از کارخانه سیمان دهلران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همکاری دستگاه ها برای بهره برداری از کارخانه سیمان دهلران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید