شجاع در آستانه جدایی از پرسپولیس ، مدافع سرخ ها از گروه لفت داد

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع گلزن پرسپولیس که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد در صورت عدم تحقق خواسته هایش از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا خواهد شد.

شجاع در آستانه جدایی از پرسپولیس ، مدافع سرخ ها از گروه لفت داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده مدافع میانی قرمز ها که از ابتدای روز های جابجایی با حضور در باشگاه پرسپولیس نسبت به مبلغ قراردادش شاکی بود و خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده بود، با توجه به اینکه این موضوع تا کنون عملیاتی نشده است، به وسیله وکیلش و قبل از سفر به ازبکستان همراه با تیم ملی، کار های اداری مربوط به فسخ قراردادش با پرسپولیس را انجام داده است و گفته می گردد تنها یک امضاء تا جدایی از پرسپولیس فاصله دارد.

شجاع پس از درخشش با پیراهن پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی برای این تیم مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفته است. گفته می گردد باشگاه الریان قطر مشتری پروپا قرص خلیل زاده است و به مدافع پرسپولیس پیشنهاد 1/8 میلیون دلاری داده است.

شجاع که از پیشنهاد باشگاه قطری خیالش راحت بود در فرودگاه دوحه و قبل از پرواز به تهران با انتشار یک ویدئو از رسول پناه انتقاد کرد و شمشیر را از رو برای او بست. در این ویدئو شجاع خاطرنشان کرد که چند بار به رسول پناه پیغام داده است، اما او پیغام را دیده و پاسخی به درخواست شجاع نداده است. مدافع قرمز ها با انتقاد از شرایط اقتصادی موجود در باشگاه خاطرنشان کرد که مدیران پرسپولیس و در راس آن مهدی رسول پناه به تعهدات اقتصادی خود نسبت به بازیکنان این تیم عمل ننموده اند.

شجاع خلیل زاده که محبوبیت خاصی بین هواداران پرسپولیس دارد و البته مدافع قرمز ها هم قبلا تعصب خود را به این تیم و هوادارانش ثابت نموده است با صحبت هایی که قبل از حضور این تیم در تهران به همراه سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا انجام دادند عملا کام هواداران پرسپولیس را بعد از حضور در فینال آسیا تلخ کرد.

هر چند کریم باقری در مصاحبه با برنامه ای که به وسیله لایو اینستاگرام خودش پخش می گردد اعلام نموده بود بعد از بازگشت شجاع از بازی های تیم ملی به همراه او به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت و مشکلش را حل می نماید، اما گویا طاقت این مدافع سر آمده است و برای اینکه پیشنهاد 1/8 میلیون دلاری الریان از دست نرود باشگاه را با درخواست فسخ قراردادش مقابل هواداران قرار داده است.

گفته می گردد شجاع خلیل زاده با استفاده از بند عدم دریافت 2 ماه حق و حقوش از باشگاه پرسپولیس و بعد از اینکه به باشگاه نامه زده بابت عدم تسویه حساب قرارداد فصل گذشته اقدام به این کار نموده است و با توجه به اینکه بند فسخ در قراردادش دارد بعد از فسخ قرارداد مسئله ای برای جدایی از پرسپولیس نخواهد داشت.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113784

به "شجاع در آستانه جدایی از پرسپولیس ، مدافع سرخ ها از گروه لفت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع در آستانه جدایی از پرسپولیس ، مدافع سرخ ها از گروه لفت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید