شاهزاده آسیای شرقی در صدد ساختن پاری سن ژرمنی نو!

به گزارش مجله سرگرمی، عضو خانواده سلطنتی یکی از کشور های جنوب شرقی در نظر دارد در یکی از 5 لیگ برتر فوتبال اروپا یک باشگاه بخرد.

شاهزاده آسیای شرقی در صدد ساختن پاری سن ژرمنی نو!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، نوردوم راویچاک، شاهزاده کامبوج نوه پادشاه سابق این کشور، نوردوم سیهانوک در یکی از مصاحبه های خود خاطرنشان کرد که میخواهد باشگاه سن اتین فرانسه را خریدار کند.

از زمان ورود خانواده آل ثانی قطر به پاری سن ژرمن در سال 2011، سرمایه گذاران خارجی لوشامپیونه فرانسه به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا نموده اند. جدیدترین آنها هم عضو خانواده سلطنتی کشور جنوب شرق آسیا و نوه رهبر استقلال این کشور است که طبق ادعای خودش می خواهد سن اتین را به قله فوتبال فرانسه برگرداند.

راویچاک در گفت و گو را رادیو فرانسه اینترنشنال گفت: بله اینکه من خودم را به اسم یک کاندیدا برای خرید باشگاه سن اتین پیشنهاد داده ام، صحت دارد، البته قرار نیست که من فقط برای انجام یک تراکنش اقتصادی بیایم. من می خواهم با یک سرمایه گذاری بلند مدت به سن اتین یاری کنم. اگر ما بتوانیم اهداف یکدیگر را درک کنیم، آنقدر منابع اقتصادی برای این باشگاه تأمین خواهم کرد که باشگاه بتواند به اهداف جاه طلبانه اش برسد و دوباره به روزهای اوجش برگردد.

سن اتین یکی از تیم های تاریخی و پرافتخار فوتبال فرانسه است که تعداد قهرمانی اش در لوشامپیونه هنوز هم از سایر تیم های فرانسوی بیشتر است. ست اتین 10 بار فاتح لوشامپیونه شده که البته آخرین مورد آن در فصل 81-1980 بوده است. این تیم اما در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد و در جدول رده بندی لوشامپیونه نوزدهم است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159295

به "شاهزاده آسیای شرقی در صدد ساختن پاری سن ژرمنی نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهزاده آسیای شرقی در صدد ساختن پاری سن ژرمنی نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید