رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از انتشار رندرهایی از پرچم دارهای جدید سری نوت سامسونگ، به لطف یک منبع موثق، از رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس نیز آگاه شدیم.

رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس تعیین شد

طبق گفته های این منبع، گلکسی نوت 20 در سه رنگ خاکستری، سبز و مسی راهی بازار می گردد در حالی که نوت 20 پلاس تنها در دو رنگ مشکی و مسی در دسترس قرار خواهد گرفت. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد ندارد آن رنگ بندی پر زرق و برقی که در سری نوت 10 بکار برد را بار دیگر استفاده کند ولی خب می توان انتظار داشت بعد از عرضه آن ها نیز شاهد فراوری مدل هایی با رنگ بندی جدید باشیم.

گفته می گردد رنگ مسی گلکسی نوت 20 قرار نیست به همان شکلی باشد که در گلکسی نوت 9 شاهد بودیم. ظاهرا این رنگ کمی بیشتر از قبل به طلایی شبیه است که خب احتمالا باید جذاب تر به نظر برسد. مخصوصا اینکه گوشی های سری نوت هیچگاه از طراحی بدی برخوردار نبودند.

نخستین تصاویر رندر گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شد

از طرفی این احتمال هم وجود دارد که این رنگ بندی ها تمام آنچه که خواهیم دید نباشند. به عبارتی دیگر، بعید به نظر می رسد سامسونگ دو گوشی محبوب خود را تنها با 4 رنگ راهی بازار کند و به احتمال بسیار زیاد، رنگ بندی بیشتری را بعد از عرضه رسمی آن ها به بازار شاهد خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 چیست؟ به نظر شما آیا سامسونگ تصمیم گرفته نسخه Aura Glow را در عین جذابیت بالا از گوشی های خود حذف کند؟

مشخصات دوربین گوشی های گلکسی نوت 20 فاش شد

منبع:

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93351

به "رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید