بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران در گرگان شروع به کار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کامران رهنما ظهر دوشنبه در کنگره گیاه پزشکی ایران، با اشاره به شروع فعالیت بیست و سومین دوره این کنگره به میزبانی گرگان، اظهار کرد: این همایش ملی که از امروز پنجم شهریور ماه در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شروع گردیده تا هشتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران در گرگان شروع به کار کرد

وی از ارسال یک هزار و چهار مقاله به دبیرخانه این همایش اطلاع داد و گفت: پس از آنالیز این آثار در انجمن تخصصی مربوطه، 150 مقاله به صورت شفاهی و 720 مقاله به منظور ارائه در قالب پوستر در همایش پذیرفته شد.

دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران با بیان اینکه بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی مصادف با پنجاهمین سالگرد انجمن حشره شناسی ایران است، اضافه نمود: این همایش بهانه­ ای برای گردهم آوری سرمایه ­های علمی و ملی کشور و تبادل اطلاعات بین آن­ هاست.

وی مشکلات گیاه پزشکی، دانه های روغنی، کنترل بیولوژیک آفات، بیمارگرهای گیاهی و علف­ های هرز و مدیریت مصرف آفتکش­ ها در اکوسیستم ­های کشاورزی را از محورهای این کنگره گفت.

به گفته رهنما، نشست­ های علمی، سخنرانی کلیدی، بحث و تبادل نظر در قالب میز گرد از جمله برنامه­ های بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران به شمار می رود که در این سه روز انجام خواهد شد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1739

به "بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران در گرگان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران در گرگان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید