برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت با محوریت پایش و نظارت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دکتر عزت اله گل علیزاده از برگزاری همایشی دو روزه در مشهد مقدس اطلاع داد و گفت: این اجلاس با محوریت نظارت و پایش برنامه عملیاتی برگزار می گردد.

برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت با محوریت پایش و نظارت

وی اضافه نمود: مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت در این جلسه دو روزه به منظور آنالیز مسائل کلان سازمانی و رسیدن به اهداف مشترک در حوزه های مختلف فنی حضور خواهند داشت و به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه عملیاتی سازمان خواهند پرداخت.

گل علیزاده ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در شش ماه اول سال 97 تعهداتی به بیمه شدگان سراسر کشور، دولت و مردم داد که به اجرای آن ها نیز متعهد است. به همین دلیل و برای رسیدن به آن تعهدات و سیاست های کلان لازم است در همایشی به آنالیز برنامه های عملیاتی پرداخته و با یاری مدیران سراسر کشور در راستای عملیاتی کردن این تعهدات تمام توان خود را به کار ببریم. یکی از اهداف سازمان بیمه سلامت در امسال، مشتری مداری است که اجرای صحیح و کامل تعهدات نیز در همین راستا باید عملیاتی گردد.

وی از نظارت و پایش برنامه عملیاتی استان ها به عنوان یکی از اقدامات ضروری سازمان بیمه سلامت یاد کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد نیمه اول سال 97 و نیز مدیریت منابع و نظارت و پایش استان ها از دیگر محورها و موضوعاتی است که در اجلاس سراسری مدیران سازمان بیمه سلامت مطرح می گردد. از طرفی بحث نظارت بر اجرای برنامه نیز مورد توجه سازمان است؛ زیرا در سایه نظارت می توان به اجرای صحیح و کامل برنامه های پیش بینی گردیده سازمان بیمه سلامت و تعهدات سازمان به بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمت دست پیدا کرد.

در اجلاس سراسری مدیران سازمان بیمه سلامت ایران، برخی نمایندگان مجلس و معاونین وزیارت بهداشت، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی سازمان نیز حضور خواهند داشت و به بحث و مصاحبه با مدیرعامل سازمان خواهند پرداخت. این اجلاس روزهای 14 و 15 شهریور 97 در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2503

به "برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت با محوریت پایش و نظارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت با محوریت پایش و نظارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید