باشگاه الغرافه: سرمربی فرانسوی را اخراج نمی کنیم، در بحران هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه الغرافه قطر از عدم اخراج کریستین ژورکوف، سرمربی فرانسوی با وجود قرار داشتن در شرایط بحرانی اطلاع داد.

باشگاه الغرافه: سرمربی فرانسوی را اخراج نمی کنیم، در بحران هستیم

به گزارش خبرنگاران، محمود غزال، مدیر تیم فوتبال الغرافه قطر گفت: تیم الغرافه به خاطر کسب نتایج ضعیف در لیگ ستارگان قطر در شرایط بحرانی به سر می برد. در 3 بازی اخیر شکست خوردیم و امتیازهای زیادی را از دست دادیم.

وی اضافه نمود: تیم الغرافه احتیاج به یک قیام درونی از سوی بازیکنان و کادر فنی دارد. باید 3 امتیاز بازی برابر العربی را به دست آوریم. به توانمندی های بازیکنان تیم الغرافه ایمان کامل داریم و باید نهایت کوشش خود را برای پیروزی در این بازی به کار گیرند.

مدیر تیم فوتبال الغرافه با اشاره به آماده سازی مهدی طارمی و یارانش گفت: تمرین های آماده سازی در بهترین شرایط ممکن برای بازی با العربی پیش می روند و امیدوارم از این بازی به مسیر پیروزی بازگردند.

محمود الغزال درباره اخراج احتمالی کریستین ژورکوف از سمت سرمربیگری به دنبال کسب نتایج ضعیف گفت: ژورکوف می ماند و هیچ مسیری برای اخراج او متصور نیستیم.

تیم الغرافه که از مهدی طارمی ملی پوش ایرانی بهره مند است رتبه هفتم جدول رده بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر را با 7 امتیاز در اختیار دارد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4363

به "باشگاه الغرافه: سرمربی فرانسوی را اخراج نمی کنیم، در بحران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه الغرافه: سرمربی فرانسوی را اخراج نمی کنیم، در بحران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید