بازی سنگینی را با برد به خاتمه رساندیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار پدیده و فولاد در مشهد اظهارکرد: مقداری تحت تاثیر حریف بودیم و نشد از فضاها استفاده نموده و در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی خودمان را توانستیم ارائه کنیم.

بازی سنگینی را با برد به خاتمه رساندیم

وی اضافه نمود: خوشبختانه بعد از پنالتی اشتباه فولاد، باز به بازی برگشتیم و بعد از گل تساوی، گل سوم را هم به ثمر رساندیم.بازی سنگینی را با برد به سرانجام رساندیم. از همه هوادارانی که امشب سنگ تمام گذاشتند قدردانی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص مسائل مالی این تیم توضیح داد: می ترسم روزی مسائل حل گردد اما کار از کار گذشته باشد. مسئولین الان باید پای کار بیایند، الان باید پول تزریق گردد. وقتی که دیگر کار از کار گذشته و روحیه برتری طلبی نمانده باشد و پول بیاید دیگر فایده ای ندارد.

گل محمدی در خصوص بازی بعدی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازی بعدی مقابل فولاد سخت تر و مهمتر از این بازی است.خوشحالم هیچ کدام از بازیکنان پدیده به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت نشدند زیرا بازیکن نباید فکر کند چون چند بازی خوب بوده به تیم ملی می رسد. بازیکن باید آنقدر به صورت مستمر خوب و قوی باشد که به تیم ملی دعوت گردد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4422

به "بازی سنگینی را با برد به خاتمه رساندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سنگینی را با برد به خاتمه رساندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید