این نوشیدنی تابستانی شما را لاغر می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، استفاده روزانه از جو فواید بی شماری را برای سلامتی شما به همراه خواهد داشت. نوشیدنی خانگی با جو همراهی سالم برای تابستان شماست.

این نوشیدنی تابستانی شما را لاغر می نماید

نوشیدنی خانگی با جو یک نوشیدنی با طراوت و سالم است که از جوشاندن دانه های جو در آب تهیه می گردد. با ما در مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید.

این نوشیدنی سرشار از فیبر، مواد مغذی و آنتی اکسیدان است که آن را به یک مقوی عالی برای دستگاه گوارش و یک درمان طبیعی برای یبوست تبدیل می نماید. نوشیدنی خانگی با جو بعلاوه به علت خاصیت خنک کنندگی به تنظیم دمای بدن و جلوگیری از اختلالات ناشی از گرما در تابستان یاری می نماید.

فواید نوشیدن نوشیدنی خانگی با جو در تابستان

  1. سلامت دستگاه گوارش

نوشیدنی خانگی با جو یک ترکیب عالی بی نظیر برای دستگاه گوارش است. به گفته متخصصین تغذیه این ماده به علت داشتن فیبر زیاد، عادات روده را تنظیم نموده و هضم را بهبود می بخشد و به عنوان یک درمان برای یبوست استفاده می گردد. مصرف منظم نوشیدنی خانگی با جو به بهبود حرکات روده نیز یاری می نماید.

  1. خواص خنک کنندگی

ترکیبات جو به کاهش دمای بدن در تابستان و جلوگیری از اختلالات ناشی از گرما یاری نموده و با تامین آب بدن به حفظ تعادل الکترولیت ها و جلوگیری از کم آبی بدن یاری می نماید.

  1. سلامت کلیه ها

این نوشیدنی بعلاوه عملکرد کلیه ها را بهبود می بخشد و می تواند برای پیشگیری یا درمان عفونت های دستگاه ادراری یا سنگ کلیه استفاده گردد. این نوشیدنی سم زدایی عالی برای کبد و تصفیه کننده خون است. خواص آنتی اکسیدانی نوشیدنی خانگی با جو به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن ما یاری می نماید و در نتیجه از بیماری های مختلف جلوگیری می نماید.

  1. کاهش وزن

    این نوشیدنی یک عامل کاهش وزن عالی است. جو به جلوگیری از جذب LDL و تری گلیسیرید یاری می نماید که منجر به کاهش وزن می گردد.

  2. کنترل دیابت

فیبر محلول موجود در نوشیدنی خانگی با جو به مولکول های گلوکز در دستگاه گوارش ما متصل شده و جذب قند را کند می نماید. این ویژگی به درمان دیابت یاری می نماید.

چگونه نوشیدنی خانگی با جو درست کنیم؟

برای تهیه این نوشیدنی دانه های جو را کاملا شسته و یک شب در آب خیس کنید.

روز بعد جو را حدود 30 دقیقه یا تا زمانی که آب غلیظ و کرم رنگ گردد در آب بجوشانید.

مخلوط را صاف نموده و برای طعم دار کردن آبلیمو یا نعناع اضافه کنید.

برای شیرینی می توانید عسل یا انگور هم اضافه کنید.

برترین زمان برای مصرف نوشیدنی خانگی با جو صبح زود و با معده خالی است.

پیشنهاد مطالعه؛ آجیل را بدون خیساندن مصرف نکنید! را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164509

به "این نوشیدنی تابستانی شما را لاغر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نوشیدنی تابستانی شما را لاغر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید