اوجاقی: برای حضور در قهرمانی آسیا و جام جهانی دو تیم خواهیم داشت، تیم ملی تا شهریور تمرین ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی ووشو گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی دو تیم خواهیم داشت و تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی معین است.

اوجاقی: برای حضور در قهرمانی آسیا و جام جهانی دو تیم خواهیم داشت، تیم ملی تا شهریور تمرین ندارد

حسین اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعویق مسابقات ووشو قهرمانی آسیا گفت: واقعیت این است که در حال حاضر همه دنیا درگیر ویروس کرونا است و حتی المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی دنیا به دلیل این بیماری با تعویق یک ساله روبرو شد. اتفاقی که مسائل بزرگی را از لحاظ اقتصادی برای میزبان و اسپانسرهای گردن کلفتی که هم پیمان با کمیته بین المللی المپیک هستند به وجود خواهد آورد.

وی توضیح داد: کرونا همه مسابقات دنیای و آسیایی رشته های مختلف ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است. در ووشو نیز در حال حاضر مسابقات جوانان دنیا در مراکش و مسابقات جام دنیای در استرالیا به عقب افتاده است و مسابقات دانشجویان دنیا نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. در مورد مسابقات قهرمانی آسیا نیز تا امروز خبری نبود که نهایتا این مسابقات که قرار بود در هند برگزار گردد نیز به تعویق افتاد و طبق اعلام جدید قرار است در اوایل سال 2021 برگزار خواهد شد. ما به دلیل اینکه هند دیرتر درگیر ویروس کرونا شد، می دانستیم با درگیری این کشور احتمالا مسابقات قهرمانی آسیا نیز تعویق خواهد افتاد.

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد اینکه با شرایط فعلی تکلیف مسابقات جام دنیای چه خواهد شد، گفت: این مسابقات یک بار دچار تعویق شده است. ابتدا قرار بود این مسابقات آبان ماه برگزار گردد که با تعویق یک ماهه به آذرماه منتقل شد. محتمل است در مورد این مسابقات نیز تصمیم گیری مجددی صورت بگیرد که هنوز چیزی رسما اعلام نشده است.

اوجاقی خاطر نشان کرد:در رده بزرگسالان دو تیم برای دو مسابقات جام دنیای و آسیایی خواهیم داشت. برای مسابقات جام دنیای تکلیف نفرات ما تعیین است و عرفان آهنگریان، محسن محمد سیفی، یوسف صبری، علی خورشیدی و میلاد عارفی مقام که در مسابقات دنیای پیروز به مدال طلا شدند به رقابت های جام دنیای اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای مسابقات قهرمانی آسیا شرایط متفاوت است و حدود 50 بازیکن که نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور، نفرات دعوت به اردو و مدال آوران رده سنی جوانان و بزرگسالان خواهند بود در اردوی ابتدایی حضور خواهند داشت. بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نیز در نهایت 6 یا 7 بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند. در این شرایط که مسابقات جام دنیای از قهرمانی آسیا زودتر برگزار می گردد، با بچه ها در ارتباط هستیم و شرایط تمرینی آنها را پیگیری می کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد شروع تمرینات تیم ملی ووشو گفت: شروع تمرینات ما نیز مانند سایر رشته ها منوط به نظر و مجوز ستاد مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان است. برای حضور در مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا و جام دنیای حدود 3 یا 4 ماه اردو احتیاج خواهیم داشت. اگر مسابقات آسیایی بهمن ماه برگزار گردد ما از اوایل آبان ماه کار خود را شروع می کنیم و برای جام دنیای نیز از شهریور ماه تمرینات را شروع خواهیم کرد. با این شرایط شهریورماه هیچ اردویی نخواهیم داشت و تنها با بچه ها ارتباط خواهیم داشت تا شرایط بدنی خود را حفظ نمایند تا اردوها شروع خواهد گردد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88139

به "اوجاقی: برای حضور در قهرمانی آسیا و جام جهانی دو تیم خواهیم داشت، تیم ملی تا شهریور تمرین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: برای حضور در قهرمانی آسیا و جام جهانی دو تیم خواهیم داشت، تیم ملی تا شهریور تمرین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید