از شکست لحظه آخر مولایی تا ناکامی 12 ساله محجوب

به گزارش مجله سرگرمی، جودوی ایران با یک نقره و یک برنز به کار خود در جاکارتا خاتمه داد. نتیجه ای که طلا در پی نداشت اما افتضاح هم نبود.

از شکست لحظه آخر مولایی تا ناکامی 12 ساله محجوب

به گزارش خبرنگاران ،جودوی ایران با کسب دو مدال به کار خود در این دوره از بازی های آسیایی خاتمه داد. این تیم در حالی به این دو مدال بسنده کرد که مدال های مرغوبتر و بیشتری را کسب کند.

در روز خاتمهی رقابت های جودو، جواد محجوب چهارمین و آخرین نماینده جودوی مردان ایران و دارنده مدال های نقره و برنز آسیا در دیدار رده بندی برابر بکمراد اولتی بویف دارنده مدال برنز گرندپری هوهات چین در سال 2018 و نفر 41 رنکینگ جهانی از ازبکستان به روی تاتامی رفت و در خاتمه مغلوب شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد. محجوب در سومین حضور متوالی خود در بازی های آسیایی اینبار نیز از رسیدن به مدال بازماند.

محجوب پیش از این در دور نخست رقابت های مقدماتی استراحت کرد سپس برابر بکوبلات توکتوگونوف از قراقیزستان به روی تاتامی رفت و در خاتمه با امتیاز وازاری به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

محجوب دارنده مدال های طلا و نقره آسیا و نفر 12 رنکینگ جهانی، در مبارزه نیمه نهایی برابر دورنبایار اولزیبایار قهرمان جوانان جهان 2014 و نقره بازی های آسیایی 2014 و نفر یازده رنکینگ جهانی از مغولستان به روی تاتامی رفت و در ثانیه های خاتمهی ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

محجوب برای سومین مرتبه در بازی های آسیایی حاضر شد و یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلای این رقابت ها بود. وی در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و بازی های آسیایی 2014 اینچئون به ترتیب در صندلی هفتم و پنجم وزن 100- کیلوگرم نهاده شد و از رسیدن به مدال بازماند.

پیش از این سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و محمد بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم به مدال برنز رسید. علیرضا خجسته نیز در وزن 66- کیلوگرم در همان دور نخست حذف شد.

مبینا عزیزی و جهان آقایی نیز دو نماینده جودوی بانوان ایران در این رقابت ها بودند که خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفتند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2016

به "از شکست لحظه آخر مولایی تا ناکامی 12 ساله محجوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شکست لحظه آخر مولایی تا ناکامی 12 ساله محجوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید